maandag 28 maart 2011

Keukenhof

20-03-2011 - Op deze laatste winterdag doet de zon flink zijn best om de lente aan te kondigen. Het water van de Kaag is nog steenkoud, daarom heb ik voor de veiligheid toch maar mijn neopreen pak aangetrokken. Ik vaar verder over de Ringvaart naar Lisse en kom daar, op de Lisserbeek een andere kanovaarder tegen.
Met enige moeite pers ik mezelf in Keukenhof onder het bruggetje door en kom daarmee het park binnen. Dat is natuurlijk hartstikke illegaal maar er is niemand die me tegenhoudt. Er zijn geen bezoekers, er loopt geen personeel rond, zelfs geen bewaking en ik kan rustig rondkijken over de bloembedden en in het glazen paviljoen dat helemaal klaar is voor het seizoen. Ik vervolg de Lisserbeek en kom via de Haarlemmertrekvaart weer in Leiden terecht.
(Foto: Keukenhof)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten